Wednesday, 23 May 2012

Kenapa perempuan suka ambil gambar dalam tandas?

Perempuan je?Lelaki? Ada jugak... cuma tak ramai.hahahahha
so,y ha?
Tanya i?hurm...



1.Tunggu kawan lama sangat lor... ambil gambar la..
2.Cermin die beso..Leh nampak jelas skit. :)

Ada yang cakap takde tempat lain ke nak snap pic?Macam i cakap la..Bukan nye semata-mata nak snap pic kena g toilet.Kebetulan jer..

Bukannye ambil dalam bilik kecik tu.Kat lua je kot.Yang pasti kalau toilet tu kotor,takkan la ada feel nak lama-lama kat dalam tu,siap bergambar lagi kan..

Benda ni pun orang jadikan hal..Ade i kesah? :P




No comments: