Thursday, 24 May 2012

Budak kecik pun tahu

Semalam aunty,adik dia and anak-anak diorang datang ke rumah.Kecoh la rumah sekejap kan dengan budak-budak kecik tu.
Comel je tengok diorang main  kejar-kejar dalam rumah.Tak cukup satu rumah diorang main,bilik kite ni pun jadi mangsa..

Masa i dalam bilik,anak aunty dengan anak adik aunty i ,tengah guling-guling atas katil tu tau.Tiba-tiba i dengar ........

Harsyid : abang,nanti beshar nak undi shape?
Danial : mestila P**!
Harsyid : eeee abang ni p********** la...
Danial : taknak lah..abang nak jadi pedane menteyi lah...nanti abang manyak duit woooo...

!! Terkejut i! kecik-kecik dah pandai.Adoi.. mane la diorang dengar sume ni. Baru 7 tahun je dah tau hal politik.ish!

 hehe:)

Ni mesti dengar orang tua bersembang la ni.Rasanya tak patut budak kecik tahu hal-hal macam ni.Tak sesuai langsung.Ada jugak mak ayah yang ajar anakdia.. parti ni jahat la.,parti ni baik la..Nanti tak pasal-pasal ,budak kecik pun leh bergaduh macam orang dewasa..sape salah?

Ps/saya suka Ustaz Azhar Idrus :)

No comments: